De continue innovatie van onze digitale wereld, zoals de opkomst van web 3.0, daagt organisaties uit om hun data en touchpoints nóg beter te organiseren. Het in beeld hebben hiervan, en de customer experience daarop aanpassen, is essentieel. De markt en samenleving eist namelijk verdere data democratisering, data-veiligheid en privacy. Hierdoor zijn owned-data, een goede relatie en engagement met de consument een voorwaarde vandaag de dag en cruciaal voor het succes van morgen. ?Wat brengt de toekomst op het snijvlak van marketing en data science? Welke gevolgen gaat data decentralisatie hebben op de manier waarop we klantprofielen vormen? Hoe moeten we omgaan met de ‘hyper-engaged customer’? Maar bovenal, welke data heb je echt nodig om ook jouw processen te optimaliseren? Anders ga je het niet redden in 2025. Bernd van den Thillart van Today's Milk is in gesprek met Jeroen de Graaf, CEO Ematters Benelux. Jeroen sprak op Beyond Creativity, hét evenement over de relatie tussen data, technologie en creativiteit.
Gemaakt door: Today's Milk Eerste aflevering: 28-02-2023
De podcast Today's Milk - Podcast over marketing van vandaag. heeft in totaal 21 afleveringen
Maker: Today's Milk Datum: 30-05-2023
Maker: Today's Milk Datum: 05-10-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.