We zijn met z’n allen doorgeslagen in data. Tenminste, als we Christ Coolen moeten geloven… In de nieuwste aflevering van de Growth Room gaan we in gesprek over het gebruik van data in marketing. Te gast bij Jurjen zijn dit keer Christ Coolen - marketeer, trainer, en gedragspsycholoog - en Maaike - content marketing lead bij OAK. Ze stellen elkaar de controversiële vraag: ‘hoe belangrijk is data nu eigenlijk in ons werk? Helpt het ons marketeers, of verliezen we hierdoor juist het achterliggende doel uit het oog?’. Verder bespreken we: - Of data meer is dan harde cijfers en hoe je daarmee om kunt gaan; - Het effect van datagebruik op korte termijn vs. lange termijn; - Hoe je door data in een controlevalkuil trapt en wat de gevolgen daarvan zijn; - Of data nodig is om vertrouwen van opdrachtgevers te wekken; - Hoe je data gebruikt om veranderingen in de markt te signaleren én hoe je daar op in kunt spelen. Benieuwd naar het artikel in Volkskrant? Lees meer via deze link.
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 30-06-2022
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 19-08-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.