ROI of ROAS is erg populair in de wereld van SEA. Maar onder SEO’ers is dit een onderwerp dat toch nog vaak vermeden wordt. En dat heeft grote gevolgen. Zo stelt C-level nu eenmaal vaak vragen als: ‘waarom moeten we zo veel investeren?’ of ‘wat leveren de SEO activiteiten dan op?’. En van deze vragen krijgen wij SEO’ers soms een ongemakkelijk gevoel. Waarom krijgen we dit gevoel eigenlijk? En belangrijker nog: hoe voorkomen we dit? Deze vragen beantwoordt Jurjen deze aflevering samen met Gwen Moritz. Zij werkte jarenlang aan de klantzijde in de fashion industrie, maar is tegenwoordig organic growth lead bij OAK. Ze vertelt ons alles over het belang van ROI voor SEO, en nog veel meer. Benieuwd naar Gwen en naar haar rol als Organic Growth Consultant ? Lees hier over haar ervaring als organic growth consultant!
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 02-06-2022
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 04-08-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.