Aflevering #30 - Waarom Jouw Business Case Op Een Bierviltje Moet Passen

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Digital marketing specialisten halen graag een 10. Of dat nu SEO, SEA, content marketing of welk andere kanaal binnen digital is. Maar zorg je met die 10 wel voor het beste bedrijfsresultaat? We gaan in gesprek met Corné Hoogendoorn, (zoals hij het zelf zegt) chef koffie & marketing bij Yelflow, een marketing en consultancy bedrijf. In deze aflevering bespreekt Jurjen met Corné hoe je een perfectionist kan zijn, zonder dat je op elk kanaal een 10 scoort. Ze bespreken hoe je voorkomt dat het resultaat van je kanaal een doel op zichzelf wordt, en hoe je kanaal een middel blijft in het grotere plaatje. Benieuwd hoe je scherp blijft? Je hoort het in aflevering 30 van The Growth room.

Speelgoedwinkel
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

#29 - Content in online retail

#29 - Content in online retail

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 24-02-2022

Volgende aflevering

#31 - Zo krijg jij een ‘million dollar SEO-budget’ van een CEO

#31 - Zo krijg jij een ‘million dollar SEO-budget’ van een CEO

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 28-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#30 - Waarom jouw business case op een bierviltje moet passen

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 24-03-2022

00:00 00:49:14