Leveranciers willen een product zoveel mogelijk verkopen. Retailers willen dat product zo veel mogelijk via hun kanaal of winkel verkopen. Simpel? Yes. Simpel. In de offline-wereld is het dan niet meer dan normaal dat die twee samenwerken. Maar in de online wereld lijkt dit toch wat lastiger. Tijd dus om daar verandering in te brengen. Jurjen gaat daarom in gesprek met John Molendijk, founder van UNFOLDR. UNFOLDR helpt bedrijven met retail media en digital shelf. Wij bespreken waarom een goede contentstrategie belangrijk is voor leverancier en retailer.
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 28-01-2022
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 24-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.