Aflevering #29 - Content In Online Retail

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Leveranciers willen een product zoveel mogelijk verkopen. Retailers willen dat product zo veel mogelijk via hun kanaal of winkel verkopen. Simpel? Yes. Simpel. In de offline-wereld is het dan niet meer dan normaal dat die twee samenwerken. Maar in de online wereld lijkt dit toch wat lastiger. Tijd dus om daar verandering in te brengen. Jurjen gaat daarom in gesprek met John Molendijk, founder van UNFOLDR. UNFOLDR helpt bedrijven met retail media en digital shelf. Wij bespreken waarom een goede contentstrategie belangrijk is voor leverancier en retailer.

Speelgoedwinkel
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

#28 - AI (Artificial Intelligence) in content creatie

#28 - AI (Artificial Intelligence) in content creatie

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 28-01-2022

Volgende aflevering

#30 - Waarom jouw business case op een bierviltje moet passen

#30 - Waarom jouw business case op een bierviltje moet passen

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 24-03-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#29 - Content in online retail

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 24-02-2022

00:00 00:39:04