In de nieuwste aflevering van The Brief ontvangen Matthijs en Gerben weer een uitzonderlijke gast: Jerome Kuijken, managing director van het branded content bureau De Speld & Partners. Onderdeel van het grootste satirische platform van Nederland, De Speld. Jerome deelt wat de efficiëntie is van satire en branded content en hoe de Speld daar optimaal gebruik van heeft gemaakt. Verder toont hij in deze aflevering het grote verschil tussen publiek en doelgroep aan, en zal je na de aflevering begrijpen waarom dit zo belangrijk is. Dit mag je niet missen! ?? Shownotes ?? Beste content Jerome Kuijken:Bij Media Inside geven Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen hun uitgesproken blik op de media – No Time To Die - Balenciaga’s X Simpsons - Beste content Gerben:Samenwerking van Patta met Nike, The Wave Metahuman - Beste content Matthijs:Squid Game Beste samenwerking De Speld & Partners X Oedipus Samenwerking de Speld X Oatly Samenwerking de Speld X Kakhiel Jerome’s eigen podcast met De Speld: Airborne X ANWB – ?? Website: www.thebrief.nl ?? LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/wayne-parker-kent ?? email: hello@thebrief.nl
Gemaakt door: The Brief Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast The Brief - Een podcast over media, marketing en content heeft in totaal 121 afleveringen
Maker: The Brief Datum: 21-10-2021
Maker: The Brief Datum: 18-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.