Aflevering #4 Belijdenis Van Het Merk Als Mens – Erica Van Stipdonk & Daan Muntinga (Tbwa Neboko)

· Aflevering van de podcast: SWOCC

Het toepassen van vermenselijkingsstrategieën, dat klinkt als een marketingtruc, maar in deze podcast aflevering leggen we uit waarom dat niet het geval is. We horen regelmatig dat merken de menselijke maat uit het oog verliezen en dat ze meer menselijk moeten zijn, maar hoe kunnen merken dat doen? Aan welke knoppen kun je draaien om een merk een menselijke beleving te geven? Welke vermenselijkingstrategieën kunnen worden ingezet om een menselijk merk te creëren? In drie podcast afleveringen nemen we je mee in de SWOCC-publicatie Merk als Mens die begin 2021 verscheen. In deze podcast aflevering gaat Joost Augusteijn (Consultant Branding & Reputation bij MarketResponse en Raad van Advies lid van SWOCC) in gesprek met Erica van Stipdonk, docent en onderwijsontwikkelaar bij het Instituut voor Communicatie, Media en Informatietechnologie aan de Hogeschool van Rotterdam en Daan Muntinga, senior strategist bij TBWA Neboko. Ze gaan samen in gesprek over hoe je een merk tot leven brengt met behulp van verschillende vermenselijkingsstrategieën. Credits: we willen graag de Tolhuistuin bedanken voor het beschikbaar stellen van de Podcastwerkplaats voor deze opname, en onze begunstigers voor het mogelijk maken van het onderzoek uit deze publicatie.

Speelgoedwinkel
SWOCC

SWOCC

Gemaakt door: SWOCC Eerste aflevering: 05-06-2022

De podcast SWOCC heeft in totaal 5 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#4 Belijdenis van het merk als mens – Erica van Stipdonk & Daan Muntinga (TBWA Neboko)

SWOCC · 18-05-2021

00:00 00:42:22