Een hoge prijs vraag je omdat je je richt op een grote transformatie voor je klant. Maar die ontstaat niet zomaar en bij iedereen. Daar zijn hele duidelijke keuzes voor nodig. Hoe kun je faciliteren dat je klant een grote transformatie bere ...
Fashion blogger turned businesscoach. En omdat er daar al zoveel van zijn, besloot ze te specialiseren in het verkopen van een high-end aanbod. Of nee… eigenlijk ging het anders. Na jaren freelancen, wil ik in 2017 eindelijk eens mijn wáárde gaan verkopen in plaats van mijn tijd. Van de meeste manieren om dat te doen (online programma maken van €97,-?) werd ik niet echt enthousiast. Dat veranderde toen ik las over het high-end inkomensmodel. Een model dat niet gaat over zoveel mogelijk klanten krijgen, maar over zoveel mogelijk waarde leveren. De afgelopen jaren hielp ik persoonlijk tientallen ondernemers er succesvol mee te zijn. In deze podcast hoor je een “kijkje” achter de schermen. Je krijgt álles van me: mijn persoonlijke verhalen, fouten en ervaringen, maar ook de meest simpele strategieën (waar niemand aan denkt) en venijnige mindfucks (die dan wél weer iedereen heeft). Enjoy! https://www.instagram.com/suzvanschaik/
Een hoge prijs vraag je omdat je je richt op een grote transformatie voor je klant. Maar die ontstaat niet zomaar en bij iedereen. Daar zijn hele duidelijke keuzes voor nodig. Hoe kun je faciliteren dat je klant een grote transformatie bere ...
Het is populair om 1-op-1 met een coach te willen werken. En het wordt vaak onderschat om een groepsprogramma te leiden. Een groep brengt namelijk een hele andere dynamiek met zich mee. Wanneer en waarom maak je de overstap van 1-op-1 werke ...
Ik ken Janet van Dijk al jaren en het afgelopen jaar hadden we intensiever contact. Kort geleden besloot Janet mijn klant te worden. Waarom ze daarvoor koos? Terwijl we al veel contact hadden? Wat het haar brengt? En wat voor haar de aanlei ...
Een klant van me zei: 'Ik vind het echt inspirerend hoe je het allemaal doet: een bedrijf, podcasten, een peuter en een huis kopen alleen'. Een andere klant zei: 'Ja, ik denk weleens dat er twee Suzanne's rondlopen...'. Er lopen heel veel S ...
Ik las een post die me raakte en me aanzette om een tegengeluid te laten horen. Thema? 'Het is irritant om benaderd te worden met een aanbod, dus doe het liever niet'. Dat jij het irritant vindt om benaderd te worden, is natuurlijk helemaal ...
Laatst kreeg ik een DM. Van een ondernemer die haar klanten helpt met hun gezondheid. Ze schreef onder andere: 'Ik vind het heel lastig in deze branche resultaten te claimen. Gezondheid is zo dynamisch'. Herken je dit? Dat resultaten van kl ...
Ik verwelkomde een nieuwe klant in mijn businesstraject The Real Deal en hij wist perfect te verwoorden waarom hij na zijn call met mij besloot ‘ja’ te zeggen. Luister naar wat voor hem doorslaggevend was, want om deze 3 redenen zou jouw kl ...
De echte onderhandeling begint pas bij de 'nee'. Dat leerde ik van Chris Voss. Verder praten terwijl je prospect 'nee' heeft gezegd hoeft helemaal niet pushy of opdringerig te zijn. Als je het maar goed aanpakt. In deze aflevering deel ik p ...
Ken je dat? Je bent je zonnebril aan het zoeken en dan blijkt hij gewoon op je hoofd te zitten. Zo is het soms ook in je business: je zoekt te ver, terwijl de oplossing dichtbij is. Of met nieuwe klanten. Je denkt dat je je bereik moet verg ...
Soms gaan gesprekken met coachees behoorlijk diep. Hebben klanten verhelderende, lifechanging inzichten. Heel vaak ook gaat het helemaal niet over geld. En is juist dat nodig om veel meer geld te verdienen. Deze aflevering zie ik als een od ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.