Ben jij het zat om “arm” (nee, ik weet dat je niet arm bent) te zijn of ben je het zat om klein te spelen? Oftewel: welke van de twee staat bij jou voorop…? 1. Geld verdienen? Of 2. Impact maken, een legacy achterlaten? Niet te snel antwoo ...
Fashion blogger turned businesscoach. En omdat er daar al zoveel van zijn, besloot ze te specialiseren in het verkopen van een high-end aanbod. Of nee… eigenlijk ging het anders. Na jaren freelancen, wil ik in 2017 eindelijk eens mijn wáárde gaan verkopen in plaats van mijn tijd. Van de meeste manieren om dat te doen (online programma maken van €97,-?) werd ik niet echt enthousiast. Dat veranderde toen ik las over het high-end inkomensmodel. Een model dat niet gaat over zoveel mogelijk klanten krijgen, maar over zoveel mogelijk waarde leveren. De afgelopen jaren hielp ik persoonlijk tientallen ondernemers er succesvol mee te zijn. In deze podcast hoor je een “kijkje” achter de schermen. Je krijgt álles van me: mijn persoonlijke verhalen, fouten en ervaringen, maar ook de meest simpele strategieën (waar niemand aan denkt) en venijnige mindfucks (die dan wél weer iedereen heeft). Enjoy! https://www.instagram.com/suzvanschaik/
Ben jij het zat om “arm” (nee, ik weet dat je niet arm bent) te zijn of ben je het zat om klein te spelen? Oftewel: welke van de twee staat bij jou voorop…? 1. Geld verdienen? Of 2. Impact maken, een legacy achterlaten? Niet te snel antwoo ...
Digna Brand is klant in mijn businesstraject The Real Deal en dat gebeurde niet zomaar... Heb je podcast #50 geluisterd? Het salesgesprek waar ik het in die aflevering over heb, gaat over Digna. Ze dacht dat ze nog niet 'daar' was voor The ...
Deze aflevering gaat over een realisatie die mijn leven een stuk lichter heeft gemaakt: het probleem is altijd dat ik het een probleem vind. Welke struggles, uitdagingen of “problemen” spelen er op dit moment in jouw leven? En hoe ga je me ...
Ik daagde laatst mijn klanten uit om 10 wins te delen van die week. Klein of groot. Persoonlijk of zakelijk. Er kwamen fantastische lijstjes, met niet alleen financiële resultaten, maar juist ook persoonlijke overwinningen en manifestaties ...
Met klanten praat ik vaak over EQ. Want marketing en sales draaien heel erg om snappen hoe mensen in elkaar zitten. Aanvoelen wat behoeftes zijn. (Non-)verbale communicatie kunnen lezen. Kunnen raken. Kunnen sturen. En daarvoor is emotione ...
Wanneer neem je leiderschap in je samenwerking met je klant en wanneer sla je door? Wil je het gedrag van je klant controleren? En hoe voorkom je dat je in één van deze twee valkuilen trapt? Daarover gaat deze aflevering. Kom naar mijn eve ...
Als we konden ondernemen zonder verder iets aan ons hoofd, dan zou het allemaal een stuk makkelijker zijn. Toch? Ik weet niet of DAT waar is, want wat we meemaken geeft ons vaak ook het ondernemersvuur. Toch kan het in de praktijk knap las ...
High-end ondernemen wordt steeds bekender. En is dus ook niet meer zo uitzonderlijk of onderscheidend als het een aantal jaren geleden was. Een manier om je tóch nog steeds te onderscheiden van anderen met dezelfde expertise? Echt SUPER hi ...
Ze is familieopsteller en businesscoach én een geliefde klant van me: Babette Tasseron. In maart was ze bij mijn HIGH LEVEL SALES ONE DAY INTENSIVE en daarna stapte ze in in mijn businesstraject. In deze aflevering hoor je wat dat haar dir ...
Wij consumenten willen niet zomaar meer 'luxury', we willen steeds meer 'experiental luxury'. Denk: ervaringen en herinneringen in plaats van spullen bijvoorbeeld. In deze aflevering ga ik in op het concept 'experiental luxury'. Wat creëer ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.