Er is een vooroordeel over het high-end model dat gaat over dat je zo min mogelijk tijd aan je klanten besteedt. En de weerstand daartegen snap ik goed. Alleen... ik weet, na jaren in de praktijk met dit model gewerkt te hebben, dat de praktijk veel genuanceerder is. In deze aflevering heb ik het over: hoe zelfredzaam en zelf geactiveerd zouden je klanten moeten zijn? En in hoeverre betekent dat dat jij beschikbaar moet zijn? ___________________________ Dankjewel voor het luisteren naar deze aflevering. Vergeet geen abonnee te worden van deze podcast! Lees verder als je meer wilt weten over Suz: 1. VOLG SUZ OP INSTAGRAM: http://bit.ly/2ISVxtS 2. CONNECT MET SUZ OP LINKEDIN: http://bit.ly/3UK3o2h 3. WERK MET SUZ: https://bit.ly/3ogif4M Wil je reageren of heb je een vraag? Stuur Suz dan een DM op Instagram of mail ons team via hello@suzannevanschaik.nl. We horen graag van je.
Gemaakt door: Suzanne van Schaik Eerste aflevering: 07-02-2021
De podcast Suzanne van Schaik heeft in totaal 387 afleveringen
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 05-12-2022
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 09-12-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.