Solo podcast van Saskia de Jong hoe je media-aandacht kunt opbouwen door je expertise te delen. In de snel veranderende wereld van vandaag is het essentieel om zichtbaar te zijn. Media-aandacht opbouwen met je expertise is één van de meest effectieve manieren om dit te bereiken. Online en gedrukte media bieden een geweldige kans om jezelf op de kaart te zetten bij je doelgroepen en je stem te laten horen over kwesties die ertoe doen. In deze podcast aflevering van SPREX gaat ze in op hoe je dit kunt bereiken en welke stappen je kunt nemen om je expertise te delen zodat je in de redactionele kolommen komt. Ze heeft 4 voorbeelden voor je uitgewerkt en een stappenplan waarmee je zelf praktisch aan de slag kunt om je expertise in de media te delen en gezien te worden. De media hebben een enorme invloed op ons dagelijks leven. Ze zijn niet alleen een bron van nieuws en informatie, maar ook een platform waarop meningen worden gevormd en gedeeld. Wanneer je jezelf positioneert als een expert in jouw vakgebied en actief deelneemt aan discussies en presentaties, zoals bij netwerken of op beurzen en congressen, trek je de aandacht van redacties en journalisten. Met een mening of opinie druk je je krachtig uit en dat draagt extra bij aan een sterk profiel in de media. Nog sterker zet je jezelf neer als je je expertise deelt in een mening of opinie over kwesties en actualiteiten, dus over wat de markt bezighoudt, wat jij daarvan vindt en welke oplossing, tip of advies je mensen mee wilt geven. Dit is een nog veel krachtiger manier om media-aandacht op te bouwen met je expertise. Doe je dat lezenswaardig, goed onderbouwd en informatief dan staan redacties voor je in de rij.
Gemaakt door: Saskia de Jong Eerste aflevering: 30-10-2022
De podcast SPREX heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Saskia de Jong Datum: 25-10-2023
Maker: Saskia de Jong Datum: 23-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.