Solo podcast van Saskia de Jong over white papers die in de marketing van groot gewicht zijn. Om het effect dat je er mee kunt hebben en om de organisatie die het vergt om ze te produceren. White papers staan vaak bovenaan de content piramide: ze kosten veel tijd en energie om te maken. Tegelijk zijn ze een belangrijke bron voor tal van andere content. Onderzoeken bevestigen voortdurend dat ze veel invloed hebben op beslissingsprocessen. Met een white paper verspreid je onmisbare kennis waar b2b klanten op vertrouwen. In deze podcast vertelt Saskia je meer over de kracht ervan, geeft ze voorbeelden uit eigen praktijk en hoe je ze kunt opbouwen, inclusief 6 punten die je voor de start scherp moet hebben. White papers zijn een krachtig marketinginstrument dat je expertise op een maximale manier toont en vergroot. Ze hebben invloed op het besluitvormingsproces van je klanten en vormen de hoeksteen van contentmarketing. Je hoeft geen white paper van 50 pagina's te maken, 6 tot 8 pagina’s kan al volstaan. Uiteraard moet je een goed stuk informatie vergaren waar je jouw doelgroepen mee verder helpt. Daar zit research aan vast en denk- en schrijfwerk. Doe je het voor het eerst pak dan een af te bakenen onderwerp beet. Zo houd je het behapbaar voor jezelf, ook in de tijd.
Gemaakt door: Saskia de Jong Eerste aflevering: 30-10-2022
De podcast SPREX heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Saskia de Jong Datum: 05-10-2023
Maker: Saskia de Jong Datum: 09-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.