Supermarktenstrijd. Met voetballer Frenkie de Jong die handtekeningen uitdeelt in de Albert Heijn en wielrenner Tom Dumoulin die boodschappen doet bij de Jumbo is de reclamestrijd tussen de supermarkten losgebarsten. Adverteerders gaan volgens Beerthuizen dit sportjaar inzetten op langetermijnrendement, creativiteit en de beleving van het evenement. Over the top. Het media-aanbod en de geldstromen zullen volgens Beerthuizen alleen maar groter worden dit jaar. 'Sportorganisaties in Amerika, maar ook een voetbalclub als Liverpool, zetten in op nieuwe media als TikTok. Je zult abonnementen moeten kopen om wedstrijden te kunnen kijken. Er worden contracten getekend die miljoenen waard zullen zijn. Het zal allemaal steeds meer OTT zijn: Over The Top. Ik zeg al jaren dat het nooit zal stoppen.' See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 08-01-2023
De podcast Sport en Geld heeft in totaal 110 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 18-12-2019
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 15-01-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.