In deze aflevering heb ik het over marketing: als ondernemer kom je er niet onderuit. Want door middel van een sterke marketingstrategie trek jij nieuwe klanten naar je aanbod, en dat is een essentieel onderdeel van het succes van je bedrijf. Houd je je niet actief bezig met marketing? Dan loop je heel veel klanten mis. En dat is zonde. Er zijn steeds meer marketingkanalen waar je uit kunt kiezen. Vooral de online marketingkanalen blijven zich uitbreiden. Denk aan nieuwe social mediakanalen en advertentiemogelijkheden. Maar naast dat je kunt kiezen tussen verschillende marketingkanalen sta je als ondernemer voor nóg een keuze: kies je voor duurzame marketingkanalen, korte termijn marketingkanalen of een combinatie van beide? In deze aflevering heb ik het specifiek over duurzame marketing. Want SEO valt onder de duurzame marketingkanalen. Maar wat betekent dat eigenlijk, en waarom zou je je focus leggen op duurzame marketing? Klik hier om naar School of SEO te gaan. Ga naar de Let's Get Visible SEO-cursus. Verder kletsen? Stuur mij een DM op Instagram.
Gemaakt door: School of SEO Eerste aflevering: 28-08-2022
De podcast School of SEO heeft in totaal 84 afleveringen
Maker: School of SEO Datum: 25-10-2022
Maker: School of SEO Datum: 08-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.