Aflevering 32 Redenen Voor Klantenbinding Via E-Mail

· Aflevering van de podcast: Relatiemarketing podcast door Hans Breuker

De eerste mails die je kreeg in de nineties las je van boven tot onder. Nu scan je ze. De kop moet je aantrekken of er moet een andere reden zijn waarom jij het tof vindt om de email te openen. De rest? Hupsa.. een swipe en ze zijn weg. Het probleem met e-mail is dat we het onderschatten en mega onderwaarderen. Dat potentieel (namelijk 100% contact met jouw doelgroep) wil je gebruiken door maximaal in te zetten op creativiteit zodat de mails leuk en interessant worden en vooral werken aan de binding met je relaties. Tot die doelgroep behoren niet alleen je klanten maar ook je ex-klanten, prospects en ex-prospects. Daar zit namelijk het goud: de makkelijkste doelgroep om te converseren of te upsellen. Wanneer je een tv spot wilt maken, ga je naar iemand met ervaring. Maar omdat mail ZO laagdrempelig is en makkelijk om te maken denkt iedereen dat we het zelf wel kunnen. #emailmarketing #relatiebinding #relatiemarketing

Speelgoedwinkel
Relatiemarketing podcast door Hans Breuker

Relatiemarketing podcast door Hans Breuker

Gemaakt door: Hans Breuker Eerste aflevering: 19-11-2019

De podcast Relatiemarketing podcast door Hans Breuker heeft in totaal 33 afleveringen

Vorige aflevering

SEO is voor pussycats

SEO is voor pussycats

Maker: Hans Breuker Datum: 24-07-2018

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

32 Redenen voor klantenbinding via e-mail

Relatiemarketing podcast door Hans Breuker · 08-08-2018

00:00 24:10