Deze aflevering zit vol catharsis. Bouke rooft als een eenzame aaseter het huis van zijn opa leeg, en Charlotte staat eindelijk oog in oog met haar inbox. Verder een lofzang op stokoude media als radio en film, en een speciaal college over eettrends. Al eens van aspic gehoord? En van rumaki? En waarom is de zongedroogde tomaat uit onze salades verdwenen, maar de geitenkaas niet? - Luister hier naar het interview met Rob van der Kolk, de baas van Landelijk Consortium Hulpmiddelen, over de mondkapjesdeal van Sywert van Lienden - Bezoek hier Charlotte’s favoriete bioscoop Dank aan Dag en Nacht Media en onze producer Sezen Moeliker. Roos Vervelde heeft ons logo ontworpen. Neem contact met ons op via reddemillennial@gmail.com. Volg ons op twitter en instagram @reddemillennial. Steun ons via vriendvandeshow.nl/reddemillennial. Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Gemaakt door: Bouke van Balen & Charlotte Remarque / Dag en Nacht Media Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Red de Millennial heeft in totaal 34 afleveringen
Maker: Bouke van Balen & Charlotte Remarque / Dag en Nacht Media Datum: 04-06-2021
Maker: Bouke van Balen & Charlotte Remarque / Dag en Nacht Media Datum: 18-06-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.