“Iconische content. Als iemand weet hoe je dit maakt voor je employer brand is het Marco Dalmeijer. Tweets projecteren op de Maastoren, employer branding in Goede Tijden Slechte Tijden en het bezorgen van een maaltijd op de fiets over 3.000km dwars door Europa. Marco is het brein achter deze employer branding stunts. Marco en Mees duiken in de employer brands die Marco mede heeft vorm gegeven bij Deloitte, Lidl en nu Just Eat Takeaway. Wat doet een sterk employer brand met kandidaten én met je medewerkers? Hoe haal je mooie verhalen naar boven, breng je een organisatie in beweging en hoe zorg je voor “hygiëne”, “hub” en “hero” content. Veel luisterplezier!”
Gemaakt door: Mees van Velzen Eerste aflevering: 07-08-2022
De podcast Recruitment Makers by MrWork heeft in totaal 6 afleveringen
Maker: Mees van Velzen Datum: 13-06-2022
Maker: Mees van Velzen Datum: 06-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.