We zijn er weer! Seizoen 2 van Recruitment Makers trappen we af met een onderwerp dat in geen enkele recruitment strategie mag ontbreken; “referral”. Of zoals Heleen het liever noemt “via via recruitment”. Een zegen als het werkt, maar ook ...
Er zijn meer vacatures dan ooit in Nederland. Als bedrijf heb je dan ook een succesvolle recruitment strategie nodig. Mr Work weet daar alles van. In de podcast ‘Recruitment Makers’ hoor je alles over het werven van nieuw personeel. Mees van Velzen deelt verhalen van interessante cases die hij tegenkomt in zijn werk. Of het nu gaat om employer branding, retentie an medewerkers, recruitment marketing, een referral programma of onboarding: alles komt aan bod. Zo weet je precies hoe jij als bedrijf voor een succesvolle werving zorgt. Natuurlijk uitgelegd in de heldere taal die je van Mr Work gewend bent.
We zijn er weer! Seizoen 2 van Recruitment Makers trappen we af met een onderwerp dat in geen enkele recruitment strategie mag ontbreken; “referral”. Of zoals Heleen het liever noemt “via via recruitment”. Een zegen als het werkt, maar ook ...
In aflevering 5 van Recruitment Makers: Wendy Aendekerk, HR directeur van Facilicom en voorheen o.a. Ordina. Waarom is recruitment vaak de vaandeldrager van cultuurverandering? Hoe ziet de toekomst van het recruitment vak eruit en welke st ...
“Iconische content. Als iemand weet hoe je dit maakt voor je employer brand is het Marco Dalmeijer. Tweets projecteren op de Maastoren, employer branding in Goede Tijden Slechte Tijden en het bezorgen van een maaltijd op de fiets over 3.00 ...
Bjorn Luijters is de nieuwe, let op, Manager Total Talent Acquisition bij Ahold Delhaize. Voorheen was hij actief als zelfstandig consultant en heeft menig Corporate en MKB bedrijf van binnen gezien. Hij deelt z’n visie op het opbouwen van ...
In aflevering 2 van Recruitment Makers maak je kennis met Donja van Laarhoven. Zij is één van de top 50 FD talenten van 2022 en co-founder van tech start-up Fantistics. Donja is (zoals zij zelf zegt) een echte “data junkie.‘’ Met die bril ...
Snelgroeiend en op zoek naar moeilijk te werven IT-talent. Het is een recept voor een hoofdpijndossier in tijden van ongekende krapte. Maar niet voor Wortell! Zij wisten hun recruitment strategie zo in te richten dat ze te véél belangst ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.