Deze week bespreken we een onderzoeksmethode waarmee de kwaliteit van de dienstverlening en de gasttevredenheid in pretparken onderzocht kan worden. Tsang, Lee, Wong, & Chong ontwikkelden in 2012 een onderzoeksschaal die specifiek voor pretparken geschikt is. Ze hebben daarbij gebruik gemaakt van het bekende ServQual-model en pasten deze toe op Hong Kong Disneyland. Het artikel verscheen in Journal of Travel & Tourism Marketing. Voor show notes en credits zie www.pretparkprofs.nl.
Gemaakt door: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Eerste aflevering: 26-08-2022
De podcast PretParkProfs heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Datum: 23-09-2022
Maker: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Datum: 07-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.