Aflevering Pretparkprofs #15 Themequal: Hoe Meet Je Kwaliteit En Tevredenheid In De Pretparkenbranche?

· Aflevering van de podcast: PretParkProfs

Deze week bespreken we een onderzoeksmethode waarmee de kwaliteit van de dienstverlening en de gasttevredenheid in pretparken onderzocht kan worden. Tsang, Lee, Wong, & Chong ontwikkelden in 2012 een onderzoeksschaal die specifiek voor pretparken geschikt is. Ze hebben daarbij gebruik gemaakt van het bekende ServQual-model en pasten deze toe op Hong Kong Disneyland. Het artikel verscheen in Journal of Travel & Tourism Marketing. Voor show notes en credits zie www.pretparkprofs.nl.

Speelgoedwinkel
PretParkProfs

PretParkProfs

Gemaakt door: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Eerste aflevering: 26-08-2022

De podcast PretParkProfs heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

PretParkProfs #14 Concurrentieanalyse o.b.v. big data (Hong Kong case)

PretParkProfs #14 Concurrentieanalyse o.b.v. big data (Hong Kong case)

Maker: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Datum: 23-09-2022

Volgende aflevering

PretParkProfs #16 De Dark Ride Cube: welke soorten dark rides bestaan er?

PretParkProfs #16 De Dark Ride Cube: welke soorten dark rides bestaan er?

Maker: Pieter Cornelis & Wim Strijbosch Datum: 07-10-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

PretParkProfs #15 ThemeQual: hoe meet je kwaliteit en tevredenheid in de pretparkenbranche?

PretParkProfs · 30-09-2022

00:00 00:39:21