Angeline Maas, bij DHL Express werkzaam als Vice President Program Management Customer Service Europe vertelt over klantgericht vernieuwen in een bedrijf dat wereldwijd werkt. Een bedrijf waar global en local elkaar letterlijk moeten vinden. Een waarbij de klantervaring van de ontvanger belangrijk is voor de tevredenheid van de klant-verzender. Angeline deelt ervaringen met innoveren in het hier en nu én vanuit globale lange termijnvisie werken aan de ambities voor de toekomst. We hebben het over de noodzaak van 'to kill your darlings’, de kracht van een wereldwijde familiecultuur en het vertrouwen om fouten te mogen maken. De rode draad: het verhaal achter het pakketje.
Gemaakt door: PvKO Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast Podcasts van PvKO heeft in totaal 4 afleveringen
Maker: PvKO Datum: 29-08-2022
Maker: PvKO Datum: 17-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.