Aflevering Fabian Kortekaas, Director Customer Experience Bij Tui

· Aflevering van de podcast: Podcasts van PvKO

Fabian Kortekaas, director customer experience en innovatie, vertelt in deze podcast over innoveren in tijden van crisis. Corona heeft veel sectoren op zijn kop gezet en zeker ook de reisbranche. TUI heeft deze ongekende crisis ook aangegrepen om versneld te innoveren. Met als leidraad ‘TUI creates moments that make life richer’ zijn medewerkers uit de hele organisatie in stelling gebracht om klanten ‘happy’ te maken. De menselijke factor terugbrengen in de dienstverlening in een tijd van crisis waarbij iedere euro telt. Hoe doe je dat? En hoe zorg je tegelijkertijd dat ook de digitale dienstverlening steeds persoonlijker en waardevoller wordt voor de klant? Fabian deelt zijn ervaringen. De drijvende kracht van de board, het belang van data, het delen van successen en vooral mensen stimuleren om zelf de bal op te pakken om de klant een unieke beleving te bezorgen.

Speelgoedwinkel
Podcasts van PvKO

Podcasts van PvKO

Gemaakt door: PvKO Eerste aflevering: 18-12-2022

De podcast Podcasts van PvKO heeft in totaal 4 afleveringen

Vorige aflevering

Dorien Van Der Heijden, Lobster Company

Dorien Van Der Heijden, Lobster Company

Maker: PvKO Datum: 09-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Fabian Kortekaas, Director Customer Experience bij TUI

Podcasts van PvKO · 29-08-2022

00:00 0:34:33