Klanten zijn lui. Dat klinkt negatief, maar je kunt het ook realistisch noemen. Mensen kiezen over het algemeen de weg van de minste weerstand. Je kunt dus beter een gemiddeld ‘prima’ klantreis aanbieden, dan één met pieken en dalen. Want mensen onthouden meestal vooral de negatieve kant van een verhaal. Maak het je klanten zo makkelijk mogelijk door ze een site of portal te bieden waarin ze alles zelf kunnen doen, zonder al teveel moeite. En bied altijd hulp aan als ze dat nodig hebben. Weten hoe je je klanten aan je kunt binden met een site of software die precies doet wat ze willen? Blijf dan luisteren. Wij vertellen je hoe je de luiheid van je klant kunt omarmen, en dit juist in je voordeel kunt gebruiken. De UX fuck-up gaat over het Bonami game-museum. En de stelling van deze week zijn: Stelling 1: Luie klanten zijn je critical mass Stelling 2: Een goed klantportaal verhoogt klanttevredenheid en bespaart tijd Stelling 3: Merken die je niet laten nadenken hebben de toekomst
Gemaakt door: Pixelpillow Eerste aflevering: 17-04-2022
De podcast Pillowtalk heeft in totaal 77 afleveringen
Maker: Pixelpillow Datum: 17-04-2023
Maker: Pixelpillow Datum: 22-05-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.