Nee, het is geen clickbait. Pillowtalk gaat stoppen. Dit is de laatste aflevering. Weten waarom we stoppen (maar niet uitgepraat zijn)? Check dan snel de laatste aflevering. ...
De podcast waarin we op zoek gaan naar de ultieme gebruikservaring in het digitale domein en daarbuiten. Van de makers van Pixelpillow, het internetbureau dat zich richt op ontwerpen van geweldige gebruikservaringen.
Nee, het is geen clickbait. Pillowtalk gaat stoppen. Dit is de laatste aflevering. Weten waarom we stoppen (maar niet uitgepraat zijn)? Check dan snel de laatste aflevering. ...
Website en User Interfaces in het algemeen zijn steeds ‘cleaner’ geworden. Vanaf 2010 begon de flat design trend, waarna interfaces steeds platter werden. Moeten we weer meer bevel emboss en skeuomorphism gaan toepassen in onze designs? In ...
We zijn druk. En als volwassene heb je dan vaak de neiging om de dingen te doen die ‘moeten’. Maar is dat wel verstandig? Zeker als je in een creatieve omgeving zit, waarin je creatieve oplossingen moet bedenken. Uit onderzoek blijkt dat ...
Klanten zijn lui. Dat klinkt negatief, maar je kunt het ook realistisch noemen. Mensen kiezen over het algemeen de weg van de minste weerstand. Je kunt dus beter een gemiddeld ‘prima’ klantreis aanbieden, dan één met pieken en dalen. Want ...
Kan je zonder data wel gericht ontwerpen? Of schiet je dan met hagel? Robin is groot voorstander van een ontwerpproces dat sterk leunt op data. Ook weten hoe je ontwerpproces verbetert met data? Luister dan deze aflevering. Samen met onze ...
Het zal je maar gebeuren. Je ogen gaan achteruit, je hoort minder goed en je fijne motoriek holt achteruit. Maar alle relatief jonge designers ontwerpen interfaces met kleine fontgroottes, conntrast-arme kleurpaletten en knoppen hebben een ...
We worden allemaal werkeloos... door AI. Dat is iets dat je steeds vaker hoort. Mensen zijn bang dat computers ons overbodig maken in de toekomst. Maar is AI een reden om bang te zijn, of moeten we vooral heel blij zijn met de komst van Ar ...
Ben je ZZP'er in de creatieve sector, of heb je een bureau? Hoe bepaal je dan je prijs? Werk je fixed-price of op basis van nacalculatie? En in welke vorm? Doe je alles in de vorm van een afgekaderd project, of werk je agile (in sprints). ...
Wij zijn al 10 jaar aan ons bureau aan het bouwen, en dus ook aan een team van digitale specialisten. Maar het bouwen van een team is een vak apart. We delen hoe wij de afgelopen jaren hebben gebouwd aan een sterk team dat als een geoliede ...
Personalisatie in onze wereld betekent het op-maat aanbieden van een gepersonaliseerde ervaring. En hoewel niemand een op jouw persoon afgestemde user experience vervelend vindt, zijn er steeds bezwaren tegen de negatieve kanten van person ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.