Aflevering Okg 68 - Het Geheim Van Gastvrijheid Met Laura De La Mar

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Als je denkt aan gastvrijheid, dan denk je aan hotels, restaurants en andere plekken waar je geen klanten hebt, maar gasten. Gastvrijheid is echter van groot belang voor alle bedrijven, zegt Laura de la Mar. Zij is oprichter van het bedrijf Gastvrijheid in Bedrijf en auteur van het boek Het Geheim van Gastvrijheid. In deze aflevering bespreken wat gastvrijheid is, waarom het belangrijk is voor alle organisaties en hoe je ermee aan de gang kan.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 67 - De humor van klantgerichtheid met Guido Weijers

OKG 67 - De humor van klantgerichtheid met Guido Weijers

Maker: Sydney Brouwer Datum: 01-07-2019

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 68 - Het geheim van gastvrijheid met Laura de la Mar

Over Klanten Gesproken · 29-07-2019

00:00 00:36:20