Aflevering Okg 48 - Hoe Bouw Je Een Service Excellence Organisatie? Met Jean-Pierre Thomassen

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Service Excellence is in de afgelopen jaren een begrip geworden in de wereld van customer experience en klantgerichtheid. Het is een stichting, boek, opleiding en zelfs een Europese norm. In de kern gaat het over hoe je een klantgerichte organisatie bouwt. Het initiatief hiertoe is genomen door Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen. Jean-Pierre is te gast in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Met hem bespreek ik waar het model over gaat en een aantal belangrijke elementen in een klantgerichte organisatie.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 48 - Hoe bouw je een service excellence organisatie? Met Jean-Pierre Thomassen

Over Klanten Gesproken · 02-12-2017

00:00 00:36:47