Aflevering Opmerkelijk #5 - Investeren Of Decimeren? Marketing In Tijden Van Polycrisis

· Aflevering van de podcast: Opmerkelijk

Wat doe je als merk in tijden van een polycrisis? Is het verstandig om je budgetten te bevriezen, of kun je juist beter doorgaan met consistente merkcommunicatie? En wat vindt Byron Sharp hier eigenlijk van? Je hoort het in deze vijfde aflevering van Opmerkelijk! Voor deze aflevering hebben we de volgende bronnen gebruikt: - Roaring out of Recession - Byron Sharp over adverteren ten tijde van COVID - Every COVID ad is the same - Ehrenberg-Bass over stoppen met adverteren - WARC: balancing context en creative for COVID - Marketing Week: Coca-Cola gaat meer uitgeven in 2023 - Monitor Consumentengedrag

Speelgoedwinkel
Opmerkelijk

Opmerkelijk

Gemaakt door: Validators Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast Opmerkelijk heeft in totaal 15 afleveringen

Vorige aflevering

Opmerkelijk #4 - Building Distinctive Brands

Opmerkelijk #4 - Building Distinctive Brands

Maker: Validators Datum: 10-10-2022

Volgende aflevering

Opmerkelijk #6 - Branded Content: koning van de clutter

Opmerkelijk #6 - Branded Content: koning van de clutter

Maker: Validators Datum: 12-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Opmerkelijk #5 - Investeren of decimeren? Marketing in tijden van polycrisis

Opmerkelijk · 31-10-2022

00:00 00:30:21