Wist je dat de snelheid van het toegangspoortje in de supermarkt bepalend is voor de vaart waarin jij jouw boodschappen doet? En dat er bewust veel ruimte zit tussen de bananen en de melk? Bart en Joris nemen je mee naar de supermarktvlo ...
Welkom bij Opmerkelijk, de podcast van Validators, waarin Bart Massa en Joris van der Zwan je meenemen in de wereld van branding en communicatieonderzoek en je steeds praktische tips en inspiratie bieden om je merk te laten groeien.
Wist je dat de snelheid van het toegangspoortje in de supermarkt bepalend is voor de vaart waarin jij jouw boodschappen doet? En dat er bewust veel ruimte zit tussen de bananen en de melk? Bart en Joris nemen je mee naar de supermarktvlo ...
Joris en Bart staan uitgebreid stil bij de Media Industry Bias, een hiaat in de consumentenbenadering van creatieven, marketeers en makers, veroorzaakt door een gekleurde mediabril. Met twee leuke cases van Besured en Unox. Luister  ...
Voor deze editie kijken Joris en Bart terug op de sessie Marketing for small businesses van Mark Ritson. Ze destilleren vijf belangrijke tips voor het laten groeien van kleine merken en vullen ze steeds aan met eigen ervaringen. In ...
Op 1 maart bracht woordgoochelaar en trainer Nicol Tadema een nieuw boek uit: De zeven magische woorden. Het is een must read voor tekstschrijvers, copywriters, marketeers en andere professionals die willen overtuigen met woorden. En de ...
In deze editie van Opmerkelijk geven Joris en Bart praktische tips voor het maken van effectieve buitenreclame. ...
Joris tipte je de podcast Hoge Bomen van BNR, met daarin een hoofdrol voor supermarkt Jumbo. Bart attendeerde je nog op de Brandreview die we maandelijks schrijven voor MarketingTribune. De vleesvervangers-editie moet nog verschijnen, m ...
De kerstcommercials van 2022 lieten ook Joris en Bart niet onberoerd. In deze kerstspecial van Opmerkelijk nemen ze je mee langs hun favoriete kerstreclames, en pleitten ze voor een hoogwaardige creatiestandaard door het jaar heen. En pass ...
Joris en Bart belichten de kansen voor Branded Content om je mentale marktaandeel te laten groeien. In de categorie aanraders, twee mooie voorbeelden van Branded Content: Het tv-programma LEGO Masters is wat Joris betreft een van d ...
Wat doe je als merk in tijden van een polycrisis? Is het verstandig om je budgetten te bevriezen, of kun je juist beter doorgaan met consistente merkcommunicatie? En wat vindt Byron Sharp hier eigenlijk van? Je hoort het in deze vijfde afl ...
Deze episode van Opmerkelijk is een ode aan de DBA (Distinctive Brand Asset). Aanrader van Bart is het boek Zo werkt aandacht van Stefan van der Stigchel En Joris noemde natuurlijk het roze van het mooiste voetbalshirt ter wereld, dat ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.