Aflevering #96 De Neuromarketing Achter Duurzaamheidscommunicatie

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Steeds meer merken en winkels verduurzamen hun productaanbod. Maar hoe zorg je ervoor dat er ook werkelijk een duurzamer gevoel beklijft in het brein van de klant? Objectief duurzamer zijn is niet genoeg: je moet ook de onbewuste duurzaamheidsassociaties activeren. Daarvoor is het essentieel elk touch point slim in te steken: winkel, schap, verpakking, prijs, website, folder en je reclames.  In dit webinar delen Tim en Tom praktische inzichten over hoe je op elk moment van de customer journey en duurzamere merkperceptie aanwakkert. Je leert hoe kleine details een groot verschil kunnen maken in het merkimago dat beklijft. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-96 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

#94 De Neuromarketing van Customer Reviews

#94 De Neuromarketing van Customer Reviews

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 01-03-2024

Volgende aflevering

#97 Gedragsverandering van gewoontegedrag

#97 Gedragsverandering van gewoontegedrag

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 21-03-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#96 De neuromarketing achter duurzaamheidscommunicatie

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 18-03-2024

00:00 00:54:18