Het is de meest felbegeerde doel in reclameland: aandacht. En wie de aandachtsmechanismen van ons brein begrijpt heeft een flinke streep voor in het grijpen van die aandacht. Welke technieken zijn effectief om de aandacht van de doelgroep te grijpen? In hoeverre verschillen deze op TV, Radio en Online media? En hoe kun je die aandacht meetbaar maken? In deze podcast deelt Tim praktische inzichten over hoe je de aandacht grijpt met communicatie. Je leert de technieken die automatisch de aandacht van het brein naar een reclameuiting toetrekken – en hoe je onverhoopt de aandacht verliest. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-93 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 16-02-2024
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 01-03-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.