Aflevering #92 Hoe Shoppers Werkelijk Kiezen Voor Het Schap

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Shoppers komen niet rationeel tot hun beslissingen. In plaats daarvan belanden veel van onze aankopen volstrekt op de automatische piloot in ons winkelmandje. Uit gewoonte, intuïtie – of omdat ons oog simpelweg als eerst op dat product viel. Wat zijn de psychologische wetten die schuilgaan achter onze keuzes voor het schap? Hoe kun je die voor een categorie onderzoeken? En hoe kun je het schapontwerp hierop afstemmen? In dit onderzoek leer je hoe klanten echt kiezen; de culminatie van vele eye tracking onderzoeken van de afgelopen 15 jaar. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-92 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

#91 De Psychologie van Productafbeeldingen

#91 De Psychologie van Productafbeeldingen

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 12-02-2024

Volgende aflevering

#93 Zo grijp je aandacht met reclame op TV, Radio en Online

#93 Zo grijp je aandacht met reclame op TV, Radio en Online

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-02-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#92 Hoe Shoppers Werkelijk Kiezen voor het Schap

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 16-02-2024

00:00 01:01:47