Met de publicatie van het boek "How Brands Grow" in 2010, veroorzaakte Byron Sharp sensatie in de marketingwereld. Hij maakte een einde aan eeuwenoude marketingmythes en pleitte voor empirische wetten die ten grondslag liggen aan de werkelijke groei van merken. Nu, meer dan een decennium later, hebben veel van 's werelds grootste en kleinste merken principes als mental availability, distinctiveness en brede doelgroepen. Maar terwijl de praktijk van branding duidelijk is veranderd voor veel merken, blijven hun merkgezondheidsindicatoren achter. Veel indicatoren richten zich op de verkeerde KPI's, laten de juiste KPI's buiten beschouwing of meten de juiste KPI's verkeerd. In deze podcast brengen we je volledig op de hoogte van brand trackers op de manier van Byron Sharp. Bovendien gaan we verder dan de bouwstenen van het How Brands Grow-framework door neuromarketingmethoden en -metingen te integreren. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-84 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 07-12-2023
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 22-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.