Iedereen die zich in de retailwereld bezighoudt met schapinrichting kent ze wel: de zogenaamde Customer Decision Trees. Keuzebomen zijn populair in retail en staan van oudsher aan de basis van schapinrichting. Maar zo’n rationeel beslissingsmodel laat zich maar moeilijk rijmen met de laatste neurowetenschappelijke kennis over het onbewuste. We kiezen razendsnel, op de automatische piloot en – het liefst – met zo min mogelijk inspanning. Wat betekent dit voor de houdbaarheid van de customer decision tree? In deze neuromarketing podcast ontdek je hoe klanten werkelijk kiezen wanneer ze voor het schap staan. Je ontdekt wat dit betekent voor de ideale schapinrichting, evenals veelbelovende nieuwe onderzoeksvormen om het werkelijke keuzeproces te kunnen meten. De key insights, sheets downloaden en deze aflevering als video bekijken? Ga naar https://go.brainsights.it/podcast-38 en blijf direct op de hoogte van nieuwe afleveringen!
Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 31-08-2022
Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 20-09-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.