Aflevering De Creativiteitscrisis In Reclame

· Aflevering van de podcast: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Reclames slagen er steeds minder in de emotionele gebieden in ons brein te kietelen. De reden: steeds meer campagnes kiezen een oppervlakkige insteek, waarin tamelijk letterlijk de woorden uit de briefing doorklinken. Veelal ondersteund met een monotoon ritmische soundtrack en beelden die net zo goed in omgekeerde volgorde gemonteerd hadden kunnen worden. Dit bepleit Orlando Wood (System1) in zijn boek ‘Lemon. How the Advertising Brain Turned Sour’. Wat maakt reclames vandaag de dag precies zo emotieloos? Met welke ingrediënten kunnen we het emotionele vuur weer aanwakkeren? En hoe kun je dit objectief meetbaar maken? In deze podcast geven Tim en Tom praktische antwoorden.

Speelgoedwinkel
Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel

Gemaakt door: Unravel Research & Behavior Eerste aflevering: 14-09-2022

De podcast Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel heeft in totaal 101 afleveringen

Vorige aflevering

Alles over Eyetracking

Alles over Eyetracking

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 24-08-2022

Volgende aflevering

#38 De Zin en Onzin van Customer Decision Trees

#38 De Zin en Onzin van Customer Decision Trees

Maker: Unravel Research & Behavior Datum: 07-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

De Creativiteitscrisis in Reclame

Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding met Unravel · 31-08-2022

00:00 01:01:06