In deze aflevering ga ik in gesprek met social marketing doctors Rudy Godding en Nicoline Maes. Ze praten over de totstandkoming van hun boek ’The Push Paradox’, hoe je klanten naar je toe trekt en waarom je website je belangrijkste focus zou moeten zijn. Blijf vooral tot het eind luisteren, want je kunt hun boek 'The Push Paradox’ winnen! Veel luisterplezier! Kans maken op het boek? Zoek de post met de winactie op in mijn Instagram, Facebook of LinkedIn-feed en laat uiterlijk 5 juni 2020 in een comment weten wat jij uit deze aflevering van de podcast haalde en waarom jij dit boek wilt winnen. Uit alle inzendingen wordt een winnaar gekozen die hierover persoonlijk bericht krijgt. Meer weten over the social marketing doctors? Ga dan naar https://socialmarketingdoctors.nl. Meer weten over het boek? Check dan: https://socialmarketingdoctors.nl/push-paradox/ Wil je meer over mij weten? Check dan mijn website: https://nannekevandrunen.nl/ Heb je vragen? Stuur dan een mail naar nanneke@nannekevandrunen.nl of stuur me eenDM via Instagram: www.instagram.com/nannekevandrunen Music by www.gosoundtrack.com --- Send in a voice message: https://anchor.fm/nanneke-van-drunen/message
Gemaakt door: Nanneke van Drunen Eerste aflevering: 06-11-2022
De podcast Nanneke van Drunen podcast heeft in totaal 173 afleveringen
Maker: Nanneke van Drunen Datum: 22-05-2020
Maker: Nanneke van Drunen Datum: 05-06-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.