Klachten worden vaak als vervelend ervaren en kunnen een grote impact hebben, zelfs wanneer de negatieve feedback volkomen onterecht is. Uit onderzoek naar het welbevinden van tandartsen na een klachtenprocedure – in 2015 gepubliceerd in het Nederlands Tijdschrift voor Tandheelkunde – blijkt dat de klacht bij 71% van de ondervraagde tandartsen heeft doorgewerkt in hun persoonlijke beroepsuitoefening. In de zevende aflevering van de podcast Mondzaken (opnamedatum: mei 2021) praat hoofdredacteur van Dental Tribune Nederland Reinier van de Vrie hierover met Annemarie Smilde, senior specialist gezondheidsrecht van de VvAA. Hoe reageer je als behandelaar naar patiënten toe? Wat zijn je rechten en plichten volgens de wetgeving? En kan een aardige tandarts zich meer fouten permitteren?
Gemaakt door: Mondzaken Eerste aflevering: 24-04-2022
De podcast Mondzaken heeft in totaal 24 afleveringen
Maker: Mondzaken Datum: 17-05-2021
Maker: Mondzaken Datum: 20-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.