In this episode, Oberon De Deurwaerder speaks with Nathan Axford of BeyondReason about hacking preference & purchase. ...
In deze podcast-serie vind u gesprekken over Data & Insights. Deze gesprekken zijn live opgenomen vanaf het MIE op 20 en 21 september 2022 in de jaarbeurs in Utrecht.
In this episode, Oberon De Deurwaerder speaks with Nathan Axford of BeyondReason about hacking preference & purchase. ...
Wilko Rozema van Dynata en Bart Massa van Validators gaan in gesprek over onderzoektrends. ...
Jaap Wilms & Theo van der Steen van Underlined gaan in gesprek over technologie-trends in menselijk contact & CX. ...
Een podcast over wat organisaties nodig hebben om toekomstbestendig te zijn en welke rol insights daarin speelt. Door de verklarende kracht van thick data en de voorspellende kracht van big data te combineren kunnen onderzoekers van meerwa ...
In this session, we will look at the way that developments in consumer privacy are driving us toward a modeled future. We will show that both consumer insights research and marketing mix modelling (MMM) are likely to grow in importance ove ...
Luigi Casula, Hans Verhoeven en Francesca Claes gaan in gesprek over exploratief onderzoek via survey. ...
Organisaties die niet innoveren worden steeds sneller ingehaald door nieuwkomers die nog beter inspelen op de behoeften van de markt. Maar innoveren is hartstikke moeilijk en nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en d ...
Recently a couple of interesting articles around attention for advertising were broadly shared on LinkedIn. It started with a statement from Byron Sharp, that led to a reaction from Mark Ritson. The debate was whether attention was an impo ...
Nieuwsapps zijn niet meer weg te denken in onze dagelijkse routine. Ruim 12 miljoen volwassen gebruiken één of meer nieuwsapps en zijn een belangrijke nieuwsbron. De Nationale Nieuwsapp Monitor geeft inzicht in de beleving van nieuwsapps, ...
"Otrium is a fast-growing Dutch tech/fashion scale-up. Otrium's mission is that 'all clothing should be worn'. To grow as a brand and work towards fulfilling its mission, it is essential for Otrium to understand who their customers are, wh ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.