Koppert Cress is een uniek bedrijf dat cressen en eetbare bloemen (ofwel microgroenten) kweekt die wereldwijd door de beste chefkoks gebruikt worden. Koppert Cress is voorloper als het gaat om innovatie en duurzaamheid. En het bedrijf zet data op een slimme manier in om het productieproces te optimaliseren en om meer zicht te hebben op de eindgebruiker. Dat doen ze zo goed, dat Koppert Cress de eerste winnaar is van de MOAward voor Data & Insights Company of the Year. In deze podcast hoor je Stijn Baan en Michiel van der Spek, beide verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van het bedrijf – gepassioneerd vertellen over hoe Koppert Cress data inzet en welke marketingkeuzes ze hebben gemaakt. En enorm inspirerend verhaal waarbij je al snel snapt waarom de MOA-jury zo onder de indruk was.
Gemaakt door: Ewout Witte Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast MI Inspiration: dé podcast voor marketing intelligence professionals heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: Ewout Witte Datum: 17-11-2022
Maker: Ewout Witte Datum: 06-01-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.