Er staat een nieuwe podcast online, dit keer met Marcel Paquay van Walibi Holland, dit jaar voor de 2e keer genomineerd voor bedrijfsonderzoeker van het jaar. Marcel vertelt enthousiast over hoe data en onderzoeksinzichten Walibi helpen bij het onderbouwen en succesvol maken van de nieuwe strategie. Door de verbreding van de doelgroep, moet het park anders worden ingericht en Walibi anders worden gepositioneerd. De keuzes worden daarbij niet vanuit de onderbuik gemaakt, maar op basis van data en onderzoek. Het liefst zoveel mogelijk geïntegreerd. Met heel veel mooie praktijkvoorbeelden, bijvoorbeeld over de keuze voor de beste distinctive brand assets, het toepassen van de peak-end-rule en hoe neuro onderzoek heel duidelijk uitwees waarom een campagne niet werkte (en wat dan het goede alternatief was).
Gemaakt door: Ewout Witte Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast MI Inspiration: dé podcast voor marketing intelligence professionals heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: Ewout Witte Datum: 25-04-2022
Maker: Ewout Witte Datum: 01-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.