Ik had met Hans Zijlstra, director customer & market insight bij Air France - KLM een afspraak bij hem thuis om een podcast op te nemen. Want thuis is al een hele tijd zijn werkplek. De luchtvaartsector is natuurlijk zwaar getroffen door de Coronacrisis. Met Hans ben ik ingegaan op de situatie bij Air France – KLM. Zowel in het algemeen als binnen de context van het werk van Hans en zijn team. Want wat kan je nog als marktonderzoeksafdeling wanneer de budgetten ineens bevriezen? Gelukkig nog meer dan genoeg, maar wel met minder middelen. Dus is creatief nadenken over wat wél kan belangrijker dan ooit.
Gemaakt door: Ewout Witte Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast MI Inspiration: dé podcast voor marketing intelligence professionals heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: Ewout Witte Datum: 04-01-2021
Maker: Ewout Witte Datum: 30-07-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.