Wat hebben marketingstrategieën uit de jaren ‘50 te maken met moderne verkiezingscampagnes? Heel veel, blijkt uit de unieke aanpak van Rosser Reeves. Zijn regels voor de Unique Selling Proposition (USP) veranderden niet alleen hoe merken zichzelf positioneren, maar beïnvloeden tot op de dag van vandaag hoe politieke campagnes worden gevoerd. In deze aflevering ontdek je hoe Reeves’ tijdloze principes werken in zowel marketing als politiek en hoe ze van invloed zijn op onze huidige wereld. Perfect voor marketeers, politieke junkies en iedereen die wil begrijpen hoe krachtige communicatie onze keuzes beïnvloedt. Luister nu en laat je inspireren! Je leest de uitgeschreven versie, inclusief bronnen die ik gebruikt heb, hier Linkedin of op FrankWatching. Happy listening! Oh.. en zijn wij nog niet verbonden met elkaar op LinkedIn? Voeg mij, Stephan Makatita, dan toe. Ik leer je graag kennen!
Gemaakt door: Stephan Makatita Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast Marketing Update! heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: Stephan Makatita Datum: 04-05-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.