Aflevering Marketing Break #15: Gedragsverandering Bereiken In De Praktijk

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Duurzame producten kopen, de fiets pakken en gezond eten. Het zijn voorbeelden van gedragskeuzes die marketeers proberen te beïnvloeden. Maar hoe bereik je gedragsverandering in de praktijk? Dat is geen simpele taak. Karel Zwaan spreekt erover met Michiel Daalmans, Head of Strategy bij New Story. Hij gebruikt het BSR model. Wie de stappen volgt, zet nieuw gedrag in beweging: van netjes parkeren in de binnenstad tot het maken van de duurzame keuze. 

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #14: Hoe krijg jij je vacatures gevuld?

Marketing Break #14: Hoe krijg jij je vacatures gevuld?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-12-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #16: De Kracht van Storytelling

Marketing Break #16: De Kracht van Storytelling

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 07-02-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #15: Gedragsverandering bereiken in de praktijk

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 10-01-2023

00:00 00:30:27