Wat als je klanten méér willen kopen... zonder dat je harder hoeft te verkopen? In deze aflevering van The Legacy Effect spreek ik met Danielle Muit, beter bekend als De Fanfabrikant, over de vergeten kracht in je business: de beleving na de aankoop. Samen ontrafelen we: - Waarom jouw klantreis je waarschijnlijk klanten kost (zonder dat je het doorhebt). - Hoe het toevoegen van één klein ding in je klantreis meerimpact kan hebben dan je hele funnel bij elkaar (en kan helpen om duizenden euro’s extra omzet te draaien, zónder extra marketing te hoeven doen). - Wat hét moment is om de kracht van ‘de onverwachte touch’ toe te voegen in jouw klantreis of online programma. Plus: We onthullen de grootste mindf*ck die ondernemers tegenhoudt om échte fans te creëren (en hoe je er vandaag nog doorheen breekt). Lijkt het je na het luisteren van de aflevering tof om hierop door te pakken? Ga dan naar www.lizavanderveeken.nl/unforgettable en maak bij aankoop gebruik van de code ‘fans’ om jouw 10 euro korting te ontvangen! Of vraag geheel gratis 4 kaarten uit de Kaartenset ‘Zet jebedrijf op de kaart’ van Danielle aan via: https://wwwdaniellemuit.plugandpay.nl/checkout/vier-kaarten
Gemaakt door: Liza van der Veeken Eerste aflevering: 05-12-2023
De podcast Liza van der Veeken podcast heeft in totaal 109 afleveringen
Maker: Liza van der Veeken Datum: 10-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.