Wanneer je als klant een product of dienst afneemt, vind je het fijn om te weten welke kwaliteit je kunt verwachten. Je wilt weten dat je iedere keer dezelfde beleving krijgt, zodat je weet waar je aan toe bent. Kortom, mensen houden van voorspelbaarheid. Als ondernemer is het belangrijk je ervan bewust te zijn dat je continue dezelfde kwaliteit op de mat legt. Wat ik hiermee bedoel leg ik uit aan de hand van een duidelijk voorbeeld uit de praktijk. Ik ben benieuwd, zijn er punten herkenbaar voor jou? Wat doe jij nu al om voorspelbaarheid voor je klanten te creëren? En welke optimalisaties kun je hierin doorvoeren? Deel het met ons in de comments.
Gemaakt door: Jeanet Wolf Eerste aflevering: 10-07-2022
De podcast Lifestyle of Business podcast heeft in totaal 412 afleveringen
Maker: Jeanet Wolf Datum: 19-09-2019
Maker: Jeanet Wolf Datum: 26-09-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.