Zo lang mogelijk regie over je eigen leven behouden. Klinkt vanzelfsprekend, maar is dat niet altijd als je een dagje ouder wordt. In vele campagnes en concepten komt dit thema daarom terug. Maar, wat is eigen regie eigenlijk? Welke zake ...
De vijftigplusser van tegenwoordig heeft het druk, maakt belangrijke beslissingen en is financieel krachtig. Als ze al tijd hebben om thuis achter geraniums te zitten, zitten ze daar te Netflixen, te Facebooken, hun kinderen te appen of uit te puffen van het mantelzorgen. Voor veel bedrijven liggen er bij deze doelgroep kansen. In deze podcastreeks gaat Jeroen Westermann in gesprek met experts in ouderenmarketing: Arjan in ’t Veld en Floris Venneman over uiteenlopende onderwerpen. Ze nemen je mee in de wereld van ouderenmarketing.
Zo lang mogelijk regie over je eigen leven behouden. Klinkt vanzelfsprekend, maar is dat niet altijd als je een dagje ouder wordt. In vele campagnes en concepten komt dit thema daarom terug. Maar, wat is eigen regie eigenlijk? Welke zake ...
Segmentatie is een van de sleutels tot effectieve marketingcommunicatie. Bedrijven die zich richten op ouderen segmenteren vaak op leeftijd; bijvoorbeeld op 50-plus of 65-plus. Maar is dit wel effectief? Of zijn er andere, veel betere mani ...
Gemiddeld krijgen we in Nederland op ons 53e een kleinkind. Voor deze generatie is de verbinding met hun kleinkinderen van groot belang. Dit maakt grootouders ook een interessante doelgroep. Beluister nu alle tips en adviezen van Floris en ...
Alles wat vroeger zo normaal was, kan niet niet meer of moet anders. Er is al veel gezegd over de negatieve gevolgen van corona. In deze aflevering stellen Arjan en Jeroen zichzelf de vraag of er ook positieve gevolgen zijn aan de pandemie ...
In deze aflevering gaat Jeroen in gesprek met Arjan over het beleid ‘Langer Zelfstandig Thuis’. Het verzorgingshuis van vroeger bestaat niet meer. Mede daarom wordt ouderen gevraagd om langer, zelfstandig thuis te blijven wonen. Dit zorgt ...
In de eerste podcast gaan Jeroen en Floris in gesprek over hoe ouderen omgaan met (nieuwe) media, technologie en communicatiemiddelen. Zijn de vijftigplussers van tegenwoordig helemaal gewend aan het gebruik van technologie of zelfs tech-s ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.