Deze aflevering staat klantloyaliteit centraal. En wat organisaties doen om loyale klanten te krijgen – van bestaande klanten loyale klanten te maken -, of juist bestaande klanten te ontmoedigen om loyaal te blijven. Aanleiding is het AFM onderzoek dat vorige week werd gepubliceerd dat bij 47% van de verzekeraars een loyaliteitsboete geldt: een minimaal 10% hogere premie als je negen jaar of langer klant bent. De AFM roept dan ook op om te gaan shoppen en bij lagere premie te hoppen. En dat staat haaks op de bedrijfskundige inzichten die we de afgelopen jaren op hebben gedaan over de voordelen van loyale klanten. Kijk ook op de DNHS Campus (https://campus.dnhs.nl).
Gemaakt door: DNHS Business School Eerste aflevering: 11-03-2023
De podcast Let's Talk Business heeft in totaal 290 afleveringen
Maker: DNHS Business School Datum: 10-04-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.