In deze aflevering van de DNHS podcast Let’s talk Business trekken Karin en Marischka de vergelijking tussen de Weight Watchers en de Kinderpostzegels. Beide organisaties die al geruime tijd bestaan – de Weight Watchers bestaat 61 jaar en de Kinderpostzegels dit jaar 100 jaar. Beide organisaties die heel wat veranderingen voorbij hebben zien komen – bijvoorbeeld internet en de digitalisering die daarop plaatsvond. Maar ook de introductie van de mobiele telefoon en later de smartphone. En toenemend consumentisme, waarbij alle aankopen van producten die je wilt hebben tot de maaltijd die je vanavond wilt eten online te bestellen zijn en thuisbezorgd worden. Beide organisaties hebben te maken met een ontwikkeling die de organisatie zoals die was overbodig maakt. En beide organisatie zijn daar geheel anders mee om gegaan! Daar zijn mooie ‘lessons learned’ uit te halen.
Gemaakt door: DNHS Business School Eerste aflevering: 11-03-2023
De podcast Let's Talk Business heeft in totaal 269 afleveringen
Maker: DNHS Business School Datum: 26-09-2024
Maker: DNHS Business School Datum: 10-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.