Aflevering #221 – Collectieve Domheid Bij Albert Heijn…

· Aflevering van de podcast: Let's Talk Business

En niet zomaar collectieve domheid, maar domheid op verschillende onderdelen, onderwerpen en niveaus van de Albert Heijn organisatie. Domheid die leidt tot een staking, klanten die kennis maken met andere supermarkten – die doen wat Albert Heijn vroeger deed en wellicht overstappen naar een nieuwe leverancier voor dagelijkse boodschappen -, domheid over hoe je klanten bewust maakt van duurzame keuzes, en domheid over de manier waarop de organisatie de onderhandelingen met vakbonden aan zijn gegaan in dit hele proces. Karin en Marischka bespreken deze onderwerpen én met name de gevolgen die dit heeft voor de concurrentiepositie van Albert Heijn.

Speelgoedwinkel
Let's Talk Business

Let's Talk Business

Gemaakt door: DNHS Business School Eerste aflevering: 11-03-2023

De podcast Let's Talk Business heeft in totaal 269 afleveringen

Vorige aflevering

#220 – Dodenherdenking en het belang van Storytelling

#220 – Dodenherdenking en het belang van Storytelling

Maker: DNHS Business School Datum: 04-05-2023

Volgende aflevering

#222 - Crisis: hoe ontstaat het? En vooral: hoe kom je er weer uit?

#222 - Crisis: hoe ontstaat het? En vooral: hoe kom je er weer uit?

Maker: DNHS Business School Datum: 18-05-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#221 – Collectieve domheid bij Albert Heijn…

Let's Talk Business · 11-05-2023

00:00 00:26:08