“Je kunt geen anderen leiden als je jezelf niet kan leiden”. Erik-Jan Mares is de CEO van textielsuper Zeeman. In de nieuwste aflevering van mijn podcast geeft hij zijn visie op het succes van Zeeman, het unieke DNA van deze retailer en zi ...
Gesprekken over technologie, innovatie, management en ondernemerschap. En ook over economie, psychologie en artificial intelligence. Kitty is hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder en ondernemer.
“Je kunt geen anderen leiden als je jezelf niet kan leiden”. Erik-Jan Mares is de CEO van textielsuper Zeeman. In de nieuwste aflevering van mijn podcast geeft hij zijn visie op het succes van Zeeman, het unieke DNA van deze retailer en zi ...
Robots die klanten helpen in winkels, werkt dat? Kun je consumenten gezondere keuzes laten maken met behulp van Augmented Reality? Nieuwe technologieën worden steeds vaker ingezet in retail en andere dienstverlenende organisaties. Tibert V ...
"We kunnen de vrijheid nemen om de keuze met ons hart te maken en niet altijd naar de centen te kijken." Erik Does is algemeen directeur van Udea, het moederbedrijf achter biologische supermarktketen Ekoplaza. Ik spreek met Erik over zijn ...
“De wereld is een enorme handelsplaats voor onze data geworden.” Jos van Hillegersberg is hoogleraar Business Information Systems aan de TU Twente en wetenschappelijk directeur van Jheronimus Academy of Data Science. Hij is een autoriteit ...
"We all call it AI until it's a product". De ontwikkelingen rondom AI gaan razendsnel. Vice President Google Benelux Martijn Bertisen is daar nauw bij betrokken. In deze podcast geeft Martijn zijn perspectief op de tech race en het verande ...
Je bent de "dochter van" en neemt de leiding over van het familiebedrijf. Wat dat betekent en hoe je daarmee omgaat bespreek ik met Marlou Mulders en Floor Smits. Marlou is commercial director van Prins Petfoods. Floor is head of brands va ...
"De markt voor private label is immens." Private label, oftewel het huismerk, is enorm belangrijk in de retail. In de supermarkten en ook in de non-food. Koen de Jong is oprichter en managing partner van International Private Label Consult ...
"Design geeft vorm aan de gedachte." Noem een Nederlandse winkelformule en de kans is groot dat Michel van Tongeren daarbij betrokken is geweest. Michel is oprichter van SVT Branding & Design Group. Sinds dit jaar heeft hij daar afsche ...
Er is een shake-out in de markt voor consumentenelektronica. Lokale winkels merken daar vooralsnog weinig van. Waar zit de kracht van lokale formules? Hoe gaan zij om met innovatie en verduurzaming? Daarover en over nog veel meer spreek ik ...
"Je begint altijd met waar het merk voor staat". Caroline van Turennout is directeur Marketing en E-commerce bij Zeeman. Ze is het brein achter de spraakmakende merkactivaties als het parfum Lucht, de Zeeman sneakers, bruidsjurk en zonneb ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.