"Design geeft vorm aan de gedachte." Noem een Nederlandse winkelformule en de kans is groot dat Michel van Tongeren daarbij betrokken is geweest. Michel is oprichter van SVT Branding & Design Group. Sinds dit jaar heeft hij daar afsche ...
Gesprekken over technologie, innovatie, management en ondernemerschap. En ook over economie, psychologie en artificial intelligence. Kitty is hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit, toezichthouder en ondernemer.
"Design geeft vorm aan de gedachte." Noem een Nederlandse winkelformule en de kans is groot dat Michel van Tongeren daarbij betrokken is geweest. Michel is oprichter van SVT Branding & Design Group. Sinds dit jaar heeft hij daar afsche ...
Er is een shake-out in de markt voor consumentenelektronica. Lokale winkels merken daar vooralsnog weinig van. Waar zit de kracht van lokale formules? Hoe gaan zij om met innovatie en verduurzaming? Daarover en over nog veel meer spreek ik ...
"Je begint altijd met waar het merk voor staat". Caroline van Turennout is directeur Marketing en E-commerce bij Zeeman. Ze is het brein achter de spraakmakende merkactivaties als het parfum Lucht, de Zeeman sneakers, bruidsjurk en zonneb ...
Marlene Ten Ham is directeur van Thuiswinkel. Ik spreek met haar over ontwikkelingen in digital commerce en de gevolgen daarvan. Wat ziet zij bij nieuwe Chinese spelers? Wat moet de overheid doen om een gelijk speelveld te creëren? Marlene ...
Hoe gaat het nu echt met het midden- en kleinbedrijf in Nederland? Jacco Vonhof is voorzitter van MKB-Nederland. Hij zet zich in voor een beter ondernemingsklimaat en het stimuleren van ondernemerschap. Welke aandachtspunten ziet Jacco. Wa ...
Cybersecurity is een wedstrijd die maar doorgaat. Digitale veiligheid is chefsache volgens Yuri Bobbert. Hij is professor management van informatiesystemen aan Antwerp Management School en CEO van Anove International. Yuri spreekt met mij ...
Wat is de echte prijs van een chocoladereep? Is een electrische auto echt beter voor het mileu? Adrian de Groot Ruiz is CEO en mede-oprichter van het Impact Institute. Hij helpt organisaties, waaronder veel retailers, inzicht te krijgen in ...
“Het heeft moed gevraagd om mijn hart te volgen.” Saskia Egas Reparaz is de CEO van Hema. Ik spreek uitgebreid met Saskia over haar visie op Hema en haar plannen om het 100-jaar oude retailmerk te revitaliseren. Hoe voert ze haar strategie ...
Serial entrepreneur Michiel Muller is een van de oprichters van online supermarkt Picnic. Hij deelt zijn unieke kijk op ondernemen, de beslissingen waar hij als ondernemer voor staat en de toekomst van Picnic. Actueel: binnenkort doet de ...
Jan Meerman is directeur van brancheorganisatie INretail. De non-food retail heeft het niet makkelijk door kostenstijgingen, schaarste op de arbeidsmarkt en de nasleep van Corona. Jan neemt het initiatief bij de zoektocht naar purpose en t ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.