In een driedelige podcastserie bespreken we de succesfactoren en lessen bij innovatietrajecten in het basisonderwijs. In deze tweede aflevering: het belang van samenwerken met marktpartijen. Gepersonaliseerd leren, digitale geletterdheid en technologische ontwikkelingen zoals virtual reality en robotica: allemaal onderwerpen waar scholen mee aan de slag willen. Maar hoe doe je dat? Binnen het programma Slimmer leren met ICT werkten de PO-Raad, Kennisnet en 100 schoolbesturen uit het basisonderwijs, de afgelopen 4 jaar, aan 25 versnellingsvragen over deze onderwerpen. De succesfactoren en lessen delen wij in een podcastserie. In de tweede aflevering vertellen Hans van Alphen, schooldirecteur van basisschool Het Palet in Almere, en Jelte de Jongh, initiatiefnemer van Leeruniek over het belang van samenwerken met marktpartijen bij innovatietrajecten in het onderwijs. Benieuwd naar de publicatie? Bekijk deze via kn.nu/overkoepelenddashboard. Bekijk het praktijkvoorbeeld via: https://www.slimmerlerenmetict.nl/praktijkvoorbeelden/hoe-kun-je-een-overkoepelend-dashboard-maken-voor-leraren-dat-de-voortgang-van
Gemaakt door: Stichting Kennisnet Eerste aflevering: 19-11-2019
De podcast Kennisnet-podcast heeft in totaal 162 afleveringen
Maker: Stichting Kennisnet Datum: 24-01-2019
Maker: Stichting Kennisnet Datum: 05-02-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.